Human Design in je marketing – deel 8 het open hart centrum

Deel 8 van de open human design centra’s reeks gaat over het hart centrum. Heb jij dit centrum in jouw human design open, dan is dat jouw superkracht. Met dit thema heb jij ervaring, want dit is één van de thema’s waar jij zelf ook problemen ervaart die je misschien al hebt overwonnen. Daardoor kun jij je klanten goed helpen op dit specifieke punt.

Dit centrum heeft alles te maken wilskracht, zelfexpressie en identiteit. Ze zijn constant op zoek naar externe erkenning, ze kunnen het gevoel hebben dat ze moeten voldoen aan verwachtingen en zetten zichzelf onder druk om te presenteren.

In jouw website teksten kun jij inspelen op deze problemen en de gewenste uitkomst. Bekijk onderstaande vragen eens, en kijk of je deze kunt ombuigen naar jouw product of dienst.


Problemen waar je klanten wellicht tegen aan lopen:

  • Ze vergelijken zichzelf ongunstig met andere mensen
  • Probeert te presteren op pure wilskracht omdat ze een gebrek aan eigenwaarde ervaren.
  • Maakt beloftes die zij niet kan nakomen.
  • Kan bang zijn voor afwijzing of negatieve oordelen van aderen waardoor ze zichzelf beperken en inhouden.
  • Ze kunnen de neiging hebben om te streven naar status en macht om zich beter te voelen over zichzelf.
  • Ze kunnen het lastig vinden om authentiek zichzelf te zijn uit angst voor afwijzing.


Vragen die ze zichzelf stellen

  • Hoe kan ik mijn eigenwaarde versterken?:
  • Hoe kan ik mezelf liefhebben en accepteren zoals ik ben?
  • Hoe laat ik onzekerheid los?
  • Hoe kan ik een diepere verbinding met mezelf maken
  • Hoe kan ik mezelf leren waarderen, ongeacht de mening van anderen
  • Hoe kan ik voldoening vinden in mijn leven zonder externe erkenning?


Deze klant wil meer zelfacceptatie, authenticiteit en innerlijke kracht zonder verwachtingen en oordelen van anderen. Ze willen hun innerlijke wereld beter begrijpen en manieren vinden om een dieper gevoel van zelfwaardering te krijgen. In jouw website content kun jij ingaan op de bovenste items – de pijnpunten, en daarna te praten over wat het ze oplevert: zelfacceptatie en vertrouwen op zichzelf.

Berichten

Misschien vind je dit ook interessant

Startende ondernemer? Begin hier

E-mailcursus ”Marketing vanuit jouw authentieke zelf”.

  • 8 dagen lang aan de slag met de basis van jouw online marketing
  • Van ideale klant tot aanbod en het maken van een merk
  • Dagelijks 1 of 2 oefeningen