Human Design in je marketing – deel 6 het open wortel centrum

Deel 6  van de open human design centra’s reeks gaat over het identiteitscentrum. Heb jij dit centrum in jouw human design open, dan is dat jouw superkracht. Met dit thema heb jij ervaring, want dit is één van de thema’s waar jij zelf ook problemen ervaart die je misschien al hebt overwonnen. Daardoor kun jij je klanten goed helpen op dit specifieke punt.

Dit centrum heeft alles te maken met adrenaline, stress en vitaliteit. Je kunt voortdurend stress ervaren en proberen om dingen zo snel mogelijk gedaan te krijgen zodat je minder druk voelt.

In jouw website teksten kun jij inspelen op deze problemen en de gewenste uitkomst. Bekijk onderstaande vragen eens, en kijk of je deze kunt ombuigen naar jouw product of dienst.


Problemen waar je klanten wellicht tegen aan lopen:

  • Ze voelen constant angst en stress, zelfs in situaties waar dit niet nodig is.
  • Ze proberen dingen zo snel mogelijk gedaan te krijgen om minder druk te ervaring
  • Ze nemen overhaaste beslissingen onder druk van anderen.
  • Ze hebben de neiging om hyper te worden of om zichzelf mee te laten slepen door druk van anderen.
  • Vinden het lastig om te ontladen en tot rust te komen.
  • Veroordeelt zichzelf omdat zij constant moe is.


Vragen die ze zichzelf stellen:

  • Hoe kan ik beter omgaan met stress?
  • Hoe kan ik innerlijke rust en kalmte bewaren in stressvolle situaties
  • Wat is het juiste moment om actie te ondernemen?
  • Hoe kan ik mijn energie beter beheren?
  • Hoe voorkom ik dat ik overweldigd raak door de constante druk die ik ervaar
  • Hoe kan ik vertrouwen opbouwen in het natuurlijke verloop van de tijd


Deze klant wil effectiever om gaan met stress, timing en energiebeheer. Ze willen meer stabiliteit en balans in hun leven, ontspannen, loslaten en vertrouwen. In jouw website content kun jij ingaan op de bovenste items – de pijnpunten, en daarna te praten over wat het ze oplevert: evenwicht.

Berichten

Misschien vind je dit ook interessant

Startende ondernemer? Begin hier

E-mailcursus ”Marketing vanuit jouw authentieke zelf”.

  • 8 dagen lang aan de slag met de basis van jouw online marketing
  • Van ideale klant tot aanbod en het maken van een merk
  • Dagelijks 1 of 2 oefeningen