Human Design in je marketing – deel 5 het open sacraal centrum

Site pictogram

Deel 5 van de open human design centra’s reeks gaat over het identiteitscentrum. Heb jij dit centrum in jouw human design open, dan is dat jouw superkracht. Met dit thema heb jij ervaring, want dit is één van de thema’s waar jij zelf ook problemen ervaart die je misschien al hebt overwonnen. Daardoor kun jij je klanten goed helpen op dit specifieke punt.

Dit centrum heeft alles te maken met seksualiteit, vruchtbaarheid, vitaliteit, beweging en doorzettingsvermogen. Je kunt te maken krijgen met uitputting en het is lastig om je grenzen te bewaken waardoor je constant doorgaat.  

In jouw website teksten kun jij inspelen op deze problemen en de gewenste uitkomst. Bekijk onderstaande vragen eens, en kijk of je deze kunt ombuigen naar jouw product of dienst.


Problemen waar je klanten wellicht tegen aan lopen:

  • Ze zijn oververmoeid omdat ze zichzelf constant overbelasten door teveel taken op zich te nemen.
  • Ze hebben moeite om grenzen te stellen en vinden het lastig om NEE te zeggen.
  • Ze zetten zichzelf onder druk om dingen af te maken waardoor ze overweldigd raken.
  • Gebrek aan zelfvertrouwen.
  • Ze gaan soms verplichtingen aan uit een gevoel van plicht of druk, in plaats van uit een oprecht verlangen.
  • Ze negeren hun eigen behoeftes ten gunste van anderen.


Vragen die ze zichzelf stellen:

  • Hoe kan ik beter omgaan met mijn energie en blijf ik in balans?
  • Wat motiveert en inspireert mij?
  • Hoe kan ik voldoening vinden in mijn werk en leven
  • Hoe kan ik mijn grenzen bewaken
  • Hoe kan ik in contact komen met mijn innerlijke ritme?


Deze klant wil werken aan prioriteiten stellen, grenzen bewaken en evenwicht in werk en rust. Ze willen zich bewust waorden van hun eigen grenzen, leren luisteren naar hun innerlijke behofte en verplichtingen aangaan die ook werkelijk bij hun passen. In jouw website content kun jij ingaan op de bovenste items – de pijnpunten, en daarna te praten over wat het ze oplevert: evenwicht.

Berichten

Misschien vind je dit ook interessant

Startende ondernemer? Begin hier

E-mailcursus ”Marketing vanuit jouw authentieke zelf”.

  • 8 dagen lang aan de slag met de basis van jouw online marketing
  • Van ideale klant tot aanbod en het maken van een merk
  • Dagelijks 1 of 2 oefeningen