Human Design in je marketing – deel 4 het open identiteit centrum

Deel 4 van de open human design centra’s reeks gaat over het identiteitscentrum. Heb jij dit centrum in jouw human design open, dan is dat jouw superkracht. Met dit thema heb jij ervaring, want dit is één van de thema’s waar jij zelf ook problemen ervaart die je misschien al hebt overwonnen. Daardoor kun jij je klanten goed helpen op dit specifieke punt.

Dit centrum heeft alles te maken met zelfrealisatie, richting en authenticiteit. Je kunt constant bezig zijn met het zoeken naar externe bevestiging, het najagen van erkenning en het ervaren van een gebrek aan richting of doel.

In jouw website teksten kun jij inspelen op deze problemen en de gewenste uitkomst. Bekijk onderstaande vragen eens, en kijk of je deze kunt ombuigen naar jouw product of dienst.


Problemen waar je klanten wellicht tegen aan lopen:

  • Ze zijn constant opzoek naar externe bevestiging. Ze zijn erg vatbaar voor de mening of goedkeuring van anderen.
  • Ze vinden het lastig om op hun eigen innerlijke kompas te vertrouwen.
  • Omdat ze zo bezig zijn met het zoeken anar erkenning, status en bevestiging, kunnen ze zich leeg en ontevreden voelen.
  • Ze voelen zich verloren en hebben een aan richting in hun leven.
  • Ze vinden het lastig om authentiek te zijn uit angst voor afwijzing of veroordeling.


Vragen die ze zichzelf stellen

  • Wat maakt mij uniek?
  • Wat zijn mijn  kwaliteiten en talenten
  • Hoe kan ik mijn eigenwaarde versterken
  • Hoe kan ik een gevoel van innerlijke voldoening ervaren
  • Hoe kan ik mijn eigen pad volgen?
  • Hoe wordt ik minder onzeker over mezelf?
  • Hoe kan ik mezelf beter begrijpen
  • Wat zijn mij sterke- en zwakke punten?


Deze klant wil werken aan zelfrealisatie, authenticiteit, en innerlijke voldoening. Ze willen zich bewust worden van hun eigen innerlijke kompas en de behoefte aan externe bevestiging loslaten.  In jouw website content kun jij ingaan op de bovenste items – de pijnpunten, en daarna te praten over wat het ze oplevert: zelfrealisatie, authenticiteit, en innerlijke voldoening.

Berichten

Misschien vind je dit ook interessant

Startende ondernemer? Begin hier

E-mailcursus ”Marketing vanuit jouw authentieke zelf”.

  • 8 dagen lang aan de slag met de basis van jouw online marketing
  • Van ideale klant tot aanbod en het maken van een merk
  • Dagelijks 1 of 2 oefeningen