Human Design in je marketing – deel 3 het open Keel centrum

Deel 3 van de open human design centra’s reeks gaat over het keel centrum. Heb jij dit centrum in jouw human design open, dan is dat jouw superkracht. Met dit thema heb jij ervaring, want dit is één van de thema’s waar jij zelf ook problemen ervaart die je misschien al hebt overwonnen. Daardoor kun jij je klanten goed helpen op dit specifieke punt.

Dit centrum heeft alles te maken met communicatie, manifestatie en expressie. Je kunt druk voelen om te communiceren, moeite hebben met dingen af te maken en jezelf te uiten.

In jouw website teksten kun jij inspelen op deze problemen en de gewenste uitkomst. Bekijk onderstaande vragen eens, en kijk of je deze kunt ombuigen naar jouw product of dienst.


Problemen waar je klanten wellicht tegen aan lopen:

  • Ze hebben het gevoel dat ze constant moeten praten of communiceren, zelfs als het niet nodig is, wat kan leiden tot oppervlakkige of onoprechte communicatie.
  • Bang zijn dat zee niet weten wat ze moeten zeggen en proberen daardoor gesprekken op gang te brengen in plaats van spontaniteit toe te staan.
  • Ze beginnen met van allerlei projecten maar het lukt niet om iets af te maken.
  • Ze weten niet goed hoe ze zich om een juiste manier kunnen uitdrukken waardoor ze soms verkeerd uit de hoek kunnen komen.  


Vragen die ze zichzelf stellen (en die jij in je marketing kunt gebruiken)

  • Hoe kan ik mijn boodschap helder communiceren
  • Hoe kan ik mijn unieke talenten en passies ontdekken
  • Hoe kan ik mijn stem vinden
  • Hoe kan ik mij uitdrukken op een manier die oprecht is
  • Hoe kan ik mijn communicatie verbeteren
  • Hoe kan ik duidelijkheid, oprechtheid en effectief communiceren
  • Hoe kan ik mezelf laten horen in deze drukke wereld
  • Hoe kan ik mijn waarheid op een krachtige en authentieke manier uit te drukken


Deze klant wil werken aan oprechtheid, authenticiteit en het afmaken van zaken. Ze willen leren om te communiceren op een oprechte manier, en om projecten af te ronden voordat ze doorgaan naar nieuwe initiatieven. In jouw website content kun jij ingaan op de bovenste items – de pijnpunten, en daarna te praten over wat het ze oplevert: oprechtheid, authenticiteit en daadkracht.

Berichten

Misschien vind je dit ook interessant

Startende ondernemer? Begin hier

E-mailcursus ”Marketing vanuit jouw authentieke zelf”.

  • 8 dagen lang aan de slag met de basis van jouw online marketing
  • Van ideale klant tot aanbod en het maken van een merk
  • Dagelijks 1 of 2 oefeningen