Human Design in je marketing – deel 2 het open Anja centrum

Deel 2 van de open human design centra’s reeks gaat over het Anja centrum. Heb jij dit centrum in jouw human design open, dan is dat jouw superkracht. Met dit thema heb jij ervaring, want dit is één van de thema’s waar jij zelf ook problemen ervaart die je misschien al hebt overwonnen. Daardoor kun jij je klanten goed helpen op dit specifieke punt.

Dit centrum heeft alles te maken met het bewustzijn. deze mensen houden vast aan oude overtuigingen, hebben moeite met loslaten wat niet meer dient en ervaren veel mentale druk.

In jouw website teksten kun jij inspelen op deze problemen en de gewenste uitkomst. Bekijk onderstaande vragen eens, en kijk of je deze kunt ombuigen naar jouw product of dienst.


Problemen waar je klanten wellicht tegen aan lopen:

  • Ze hebben de neiging om zich zorgen te maken over het niet begrijpen en onthouden van dingen.
  • Vergelijken zichzelf ongunstig met anderen.
  • Ze voelen zich overweldigd door een constante stroom van gedachten en mentale activiteit, wat resulteert in stress en spanning.
  • Ze willen eerst zekerheid voordat ze actie ondernemen.
  • Ze hebben moeite met andere perspectieven en houden vast aan oude overtuigingen of meningen van anderen, zelfs als die niet langer behulpzaam zijn.
  • Ze vertrouwen niet meer op hun intuïtie en zijn de binding met hun innerlijke wijsheid kwijtgeraakt.
  • Ze kunnen moeite hebben om los te laten wat niet meer dient.


Vragen die ze zichzelf stellen (en die jij in je marketing kunt gebruiken)

  • Hoe kan ik mijn intuïtie vertrouwen
  • Hoe weet ik wat ik wil in het leven
  • Hoe ga ik om met de druk die ik ervaar vanuit mezelf
  • Hoe ga ik om met de angst om mezelf te zijn
  • Hoe herken ik signalen van mijn lijf
  • Hoe maak ik beslissingen vanuit helderheid ipv emoties.
  • Hoe kan ik meer begrip krijgen voor mezelf en mijn omgeving opbrengen


Deze klant wil vooral helderheid, openheid, en flexibel zijn. Ze willen weer leren om te vertrouwen op  hun intuïtie. In jouw website content kun jij ingaan op de bovenste items – de pijnpunten, en daarna te praten over wat het ze oplevert: helderheid, openheid en flexibiliteit in veranderende omstandigheden.

Berichten

Misschien vind je dit ook interessant

Startende ondernemer? Begin hier

E-mailcursus ”Marketing vanuit jouw authentieke zelf”.

  • 8 dagen lang aan de slag met de basis van jouw online marketing
  • Van ideale klant tot aanbod en het maken van een merk
  • Dagelijks 1 of 2 oefeningen